Geslaagde kofferbaksale 2025

Vandaag hebben we weer onze jaarlijkse kofferbaksale gehouden.
We zijn er trots op dat het maximale aantal standplaatsen is geboekt, wat gerust een succes genoemd mag worden.

De eerste deelnemers stonden al ruim een uur voor de opening van het terrein voor de poort en stipt om 8 uur werd de eerste auto met aanhanger het terrein op gedirigeerd en naar zijn standplaats begeleid. Omdat alle plaatsen uitverkocht zijn, is het van belang dat dit zorgvuldig gebeurt, zodat om 10 uur iedereen een plekje heeft. De regenbui, die zorgde voor nattigheid tijdens het opstellen en klaarzetten, trok gelukkig snel weg en hebben we het (vrijwel) droog gehouden tijdens de sale.

De ingang voor het publiek werd stipt om 10.00 uur geopend.
Onze vaste kassamedewerkers Hans en Ad, waren ruim voor dat tijdstip al begonnen met de kaartverkoop, zodat de meeste mensen meteen door konden lopen, waardoor het gelijk al druk werd bij de diverse stands.

Ook deze kofferbaksale werd, zoals andere jaren, weer druk bezocht. De organisatie schat dat we ruwweg zo’n 950 bezoekers naar den Tip hebben weten te trekken. De opbrengst voor de huur van de plaatsen en de entree, is vergelijkbaar met vorig jaar. Al met al weer een mooi bedrag voor de clubkas, aldus een tevreden penningmeester Jeroen.

Het bestuur bedankt de leden van de Kofferbaksale-commissie en de overige vrijwilligers voor hun enthousiasme en inzet, waarmee ze deze dag weer tot een groot succes hebben weten te maken.
Ook volgend jaar zal er, eind augustus, weer een datum worden ingepland voor dit evenement.

Hieronder een paar sfeerfoto’s

M3
J1
J2
W1
W2
W3
W4

Foto's: Jan, Marjoleine en Wil